Massaka - Katliam 3 Şarkı Sözleri

Massaka - Katliam 3 Şarkı Sözleri

{AnılPiyancı} Hayatım İstanbul gibi sıkışık sıkışık (Ah) Her yeri trafik Bu kızı sevmedim tarzı bi’ yılışık yılışık Serseri dinamit Açık arıyor bu gece beni patlatıcak Aklı sıra Piyancı’yı atlatıcak Piyasa hızlı birileri harcanıcak Rap’i seviyorsak dikenine katlanıcaz Biri birine biri diğerine gelince küstün Sen elime düştün bak ortama gelince seviye düştü Ne diye yüzsüz gibi peşime düştün Ama benden uzak durun kuralım bu kesilecek suratı buz Görünce beni değiştir yolunu ve çeneni kapalı tut Sana göre fazla gelir Anıl havalı cool {Dr.Fuchs} Hayallerimin en büyüğünü yarattım rap Hep keyfimi bozmaya çalıştılar Tek kelimesi bile bana varmadan düştü Onu gören akbabalar başına üşüştü Bence piyasa bugün hasta korkacak bir şey yok tarzda Rap’in adı hepimizden büyük bugün İçimdeki dışımdaki k*hpelerin hepsine ölüm Ta ta ta ta tadarken yüreğimizden kopan bu ateşi salarken Tekrar ayağa kalkan pop değil oğlum rapim Burda çıldıran beni gören sevenlerim {Hayki} Beni yobazlar dinlesin kanka Seni yobazlar dinliyor kanka Hayk dönüşürken Immanuel Kant’a Sana düşmek onun mirasını satmak Fino fenoların g*tlerini koklayınca olacak mı sanıyorsun hiç Biliyorsun düş bu, senin ağzından dökülen dışkı Cesaret sattığın şeyin adı kuşku P*ştsun! Geberirken v*skine ve k*kainine sarıl Söylesene neyi koyabiliyorsun para yerine Peşlerine takılınca deliler şaşırdı bu kime taş atıcak alıp eline Ne tuhaf dönüştünüz batağa Benim her kavgamda kaçtınız uzağa Sandınız ki susarım düştünüz tuzağa Benzediniz tüccara hepinizden uzağa {Tekmill} Herkesin derdi, derdi kendine S*ktir et cino derdim kendime Ağır gelebilir sana bazı rhyme’lar Sen git al abini getir semtine Gelen görür sakat gider Kan kokar her bir kavgam Londra’da o an tek bir kral var Sen bir de git sor abilerine İngilizcen bomb*k rap’ini k*çına sok B*k nokta com b*k torbası B*k atma bana bak kırarım kafanı Katliam anında bana gider yapma Tekmil Massaka harbi damardan Patlar kafan {Yener Çevik} Kızaran gözlerim kirpik altı Dalgadan değil bilader soğuk aldım Yaş gününde hediyemi kendim aldım Yazdığım satırlarda yara bandım Martılar atılanı simit sandı Var evde bir bekleyenim safir adı Dilek dileyeceğim de yıldız mı kaldı? Okuduğun her şeyi sen yazı mı sandın Düşüşten kaldırdı üstlerinden olmadan Kazanmak isteyen sabretsin yorulmadan Duvar değilsin yaşı yası yıkılmadan Kimse aşk demesin hasretle yanmadan Sormadan gitmeyin aklım kalacak sonra Uyanır uyanmaz sütünden sofra Bir dara duş kalabalıklar yoklar {Canbay} Bu ara başımda bir bela İllegali bırak oğlum nasibini ara Düşüyoruz arada bir dara Hayat güler misin bana Tabi ara bana bir tek kelime verir Bak evin içine bir deli yeri gelir Bizim için neyin peşindesin dedi Çöpe giden bir ton hayal hiçbirisi bizim değil Yarına yarın inanın sokak benim evimdeyim {Wolker} Gözünü kapat hadi Allah’a şükret Bu yol kime kader kime kısmet Boş lafa nispet kalmadı kimse Korkuyorsan olanları izle Diyorlar Canbay’la Wolker bir keco S*ktir git yolumdan defol Olsan da işleriniz defo Yeni başladık hani gördüklerin demo O yüzden efor görünmez bu yol {Massaka} Tarama la beyni Yok bize gelir, simsiyah deri Düşmanıma tattırdım yeri Maskeye aşıktın altında benim K*rhanede takıl şekilsin Karda hep bizi, sokaklar bizim Bu adam, bu adam ama sen değilsin Dinle Türkçe Rap, k*hpe çok iyisin Tüm gökte hilal, hapisten firar 3 kere zıpladım patladı filan Zırhlı aracına bombalı plan Coşkun noldu? Sonucun firar Elde alet yanlış ticaret Gece ziyaret, kurşun isabet Güç altı Cehennem, yanıyor vilayet Ruh hasta siz moruk bunu idare et {Diablo63} Bankaya gir soy yüzünde çorap Gir tekme tokat boşalsın dolap Çantalar dolsun, dolsun hep dolar Ufaktan mola ya da bir soda Güvenlik yol al, s*ktir git ulan Ortalık duman, yanımda kovam K*çına sahip çık arılar sokar Yabani dünyada kaptığını kopar Boynuna kablo, gelsin tüm kadro Burası tehlikeli yoktur tiyatro Her yerde dolar, nerde bir Pablo Massaka’nın en iğrenç tarafı Diablo Türkçe Rap giydi kefen Diablo Blood gelir geçer Pembe eteği giydi çeten 3 elden kırıldı çenen {Şanışer} Deutsche Rap ve doy Şer’e Dolce gang yok kot ceket Soruyorsun çok sebep ya yok yere Soluyorsun b*k bebek yok ot ve m*th Dinliyorsun “Gucci Gang” Gucci’den yaralıyor o cebini yapıyorsun çok çene Diyorsun ot çekek ve boş beleş Müziğinse komple leş be boş gebeş Yürü git! Yürütürüm ha, türlü türlü mal Türlü türlü saçmalıklarının ve de değil N*gga mikrofonu koy yere Sizin s*kik autotune’unuz b*k ve wack Sesin kötü diye koyuyorsun havan olsun Birisi mana sorarsa sıkılıp aman dersin Yediğin paralar hep haram olsun Adam gibi bi şey de bi’ davan olsun {Sansar Salvo} Yaptığı boşu kışı yara hoşunuza gidiyor Ya başımıza yeni bela hadi ya Saptığın sapağım sapığım kopuğum kırığım Kolunu kırarım kodumun yılları zarar Kaçtığın koşu kiminin evinin aşı Duyduğum işi başarı şehrimin kışı Bulduğum aşı ucuza alıyom ama Kimisine kayıyor gidiyor yine para {Defkhan} Gece dolaşmaya korktuğun sokaklarda Notaları çalar yer altından benim melodimi De ki: “Defkhan’ı para araba var yalakadan Mavi mor lambalar” ama ben o değilim Hep aynı rayda Def pu rap motherf*cker moruk Yıllar önce ayaklarıma beton giydim Sen bugün varsın yarın yoksun Küçük kız çocuklarının peşinden koşan Motherf*cker pedofilisin Kafana cap, bedene colt Eline mikrofon geçirmekle hiçbi’ zaman ghetto değilsin Durma benim adımı sil playlist’inden homie Eğer hakkını veremiyorsam ben o beat’in Bazı satırları eskilerden hatırlarsın bile Bu sh*t katkı katılmamış hali Heroin’in Bu flow tiki taka de ki “Ne çabuk bitti sekiz satır?” Ustaların beni tanır (Def2Easy) {Sir-Dav} Şimdi sanat için soyunanları Bir de Türkçe Rap’in her tarafta aslanları Bizi gördüğünde iner binen kalkanları Bir de hatırlatır sana bura Balkanları Şimdi 3’ten geri say hadi kankanız ay Bu da bilim tezi eşekten olmuyor tay Sana sorunların en güzeli ama Sana dik gelir dediklerin hepsi yatay Gözümü kapatır bi’ de dalarım içeri Hadi hesabını ver bana olanın bitenin Geri kafalısın ama evet dönemedi geri Beni tanıyorsun emin ol bulurum o evi Beni duyuyorsun di’ mi? Kırarım o beli! Testereyle gelir keserim o uzamış o dili Bana sormasın o küllerimden oluşuruz geri Yapılan bu işler elimizin kiri {Rota} Panik yok animal Bu rap sürekli cannical Benimle tanıdı Silivri Hannibal Wonder Woman’ın saçısın öfkesiyken Venom’un Liriklerim katlediyor hepsini Sorry mama I’m a criminal Bilirsin rota türlü sorunun adı Hür oldukça rapim onların hayatı bir zulüm içinde O yüzden atarım suratlarına kül Bizim çete değiştirir suyun akışını Yerimden oynatamaz vinç Ordum eder p*çlerini linç Çünkü karaladım verse’lerimi sen uyurken geblo Sudan çıkmış balıksınız bizim için denk yok Tünelisin bu b*kun ben içindeki metro Delip geçiyoruz bu piyasadaki tek lord biziz Küçücüksün biz hep yanında deviz Hip-hop’la ben aynı Tiesto’yla Techno


Massaka - Katliam 3 Dinle


En Son
« Prev Post
Sonraki
Next Post »

Yorumunuz için Teşekkür Ederiz.Dikkate alınması gereken bir şey varsa alacağımızdan şüpheniz olmasın :) Emojiler