Sefo & Zeynep Bastık - Toz Duman Şarkı Sözleri

https://www.youtube.com/watch?v=R6pskBR4NMw

Sefo & Zeynep Bastık - Toz Duman Şarkı Sözleri

Senin aşkın toz duman, toz duman, toz duman

Ner'den baksan korkutan, solduran, donduran bir şey

Senin aşkın toz duman, toz duman, toz duman

Ben yanacağım sonsuza kadar


Sandım seni, yanımda yokken, hiç hesapta yokken

Duydum çok sahte sözler ve fesatlı gözler, farklı gözler

Kaldırmam, yıktılar ya, kaldı yerde, kaldıramam

Herkes kaçtı, dil tutuldu, sen kazandın, ben kazanmam

En son trendi, durduramam, olduğum yerde kaldım anla

Onlar haklı bir gramla, bir sınav, bu bir travma


Birden, birden bire, karşımda seni görsem, görsem

Sana körsem, körsem

Dilden, dilden dile anlatsam, benim olsan, olsan

Sana doysam, doysam

Onu bıraktığım, dağıttığımda gel benim ol

Canımı yaktın abarttın her yerim o

Hep o tuzaklı yoldan giderim

Bi kokunu bakışını bulurum diye

Sefo & Zeynep Bastık - Toz Duman Dinle




En Son
« Prev Post
Sonraki
Next Post »

Yorumunuz için Teşekkür Ederiz.Dikkate alınması gereken bir şey varsa alacağımızdan şüpheniz olmasın :) Emojiler