Yasin Keleş feat. Serdar Ortaç - Nüans Şarkı Sözleri (2017)


Şarkının remix ini her ne kadar Yasin Keleş yapmış olsada şarkı her zamanki gibi ben Serdar Ortaç şarkısıyım diye bağırıyor.Bence muhteşem bir ikili olmuş ayrıca bu kliple artık yaz resmiyete kavuşmuştur 😂😂


Yasin Keleş feat. Serdar Ortaç - Nüans Şarkı Sözleri


Çok uzun zamandır
Sahte tavırlar
Bi vurdum duymazsın

Ayrılık zor değil
İnce bir nüans var
Nasılsa anlarsın be güzelim
Gün gelir yaşarsın

Üzülme tatlım
Ne sen ilktin
Ne de ben son olacak
Sonunda zaten herkes bir gün
Ettiğini bulacak

Üzülme boşver
Ne sen ilktin
Ne de ben son olacak
Seni bilmem benim için
Her şey güzel olacak

Söz & Müzik: Tan Taşçı
Düzenleme: Yasin Keleş

Yönetmen: Kemal Başbuğ


Yasin Keleş feat. Serdar Ortaç - Nüans Dinle







En Son
« Prev Post
Sonraki
Next Post »

Yorumunuz için Teşekkür Ederiz.Dikkate alınması gereken bir şey varsa alacağımızdan şüpheniz olmasın :) Emojiler