Mustafa Sandal - Gel Bana Şarkı Sözleri

Mustafa Sandal - Gel Bana Şarkı Sözleri

Mustafa Sandal - Gel Bana Şarkı Sözleri


Oldu bi kere kalp uydu sana Ne dersen de vazgeçmem artık Gel Bana… Gel Bana… İçimde bi tutku, sürekli bir kurgu Bakınca görünce görüyorum senle hayatı Gel Bana… Gel Bana… Sanki kaderimi fırtınanda yazmışlar Rüzgarına dolayıp bırakmışlar Bak çıkamıyorum bu aşkın içinden Hele bi sor bu gönül kimi dinler Bırakta bi aksın, çalarsa çalsın Tüm şarkılar bu aşktan utansın Gel Bana… Gel Bana… Bırakta bi sarsın yanarsa yansın Tüm alevler bu aşktan utansın Sen gel bana, Gel bana Kime ne, kime ne Gel Bana… Gel Bana… Önce bi dur rahatla Bundan sonra seni kimse üzemez Nefes al bi daha Bi daha da seni kimse çözemez Orda bi dur rahatla Bundan sonra seni kimse üzemez Nefes al bi daha Bi daha da seni kimse çözemez Sanki kaderimi fırtınanda yazmışlar Rüzgarına dolayıp savurmuşlar Bak çıkamıyorum bu aşkın içinden Hele bi sor bu gönül kimi dinler Bırakta bi aksın, çalarsa çalsın Tüm şarkılar bu aşktan utansın Gel Bana… Gel Bana…

Söz: Mustafa Sandal Müzik: Praak- Jaani Düzenleme: Volga Tamöz Mix & Mastering: Tarık Ceran Klip Yönetmeni: Onur Kök

Mustafa Sandal - Gel Bana Şarkı Sözleri



En Son
« Prev Post
Sonraki
Next Post »

Yorumunuz için Teşekkür Ederiz.Dikkate alınması gereken bir şey varsa alacağımızdan şüpheniz olmasın :) Emojiler