Sinan Akçıl & Mustafa Ceceli & Merve Özbey - Durum Çok Acil Şarkı Sözleri



Sinan Akçıl & Mustafa Ceceli & Merve Özbey - Durum Çok Acil Şarkı Sözleri

Ben seni her gün bekleye bekleye

Kime ne yaşarsam tek seni sevmeye

Hazırım ben aşktan ötesine geçmeye

Değmez mi dönmeye böyle dev hislere

İnsan ölmez isteye isteye

Kader beni yazsın senden önceye

Hazırım ölüp te yine seni sevmeye

Değmez mi dönmeye böyle dev hislere

Yorgunluktan degil halsizliğim

Sürmesin artık sensizliğim

Kokuna hasret günlerdeyi

Durum çok acil gel..

Sensizlikten benim halsizliğim

Ailem sensin,sessiz bir evdeyim...

Ben burda hala aynı deliyim..

Durum çok acil gel...

En Son
« Prev Post
Sonraki
Next Post »

Yorumunuz için Teşekkür Ederiz.Dikkate alınması gereken bir şey varsa alacağımızdan şüpheniz olmasın :) Emojiler