Maho - Aklıma Kalbime Her Gelişinde Şarkı Sözleri

Maho - Aklıma Kalbime Her Gelişinde Şarkı Sözleri


Maho - Aklıma Kalbime Her Gelişinde Şarkı Sözleri

Aklıma kalbime her gelişinde
Ölüyorum her gülüşünde
Seni seni her görüşümde
Üff diyorum nasıl bir güzellik(x2)

İhanet etmem asla sana 
Nasılsa aşkımız dillere destan
Unutma elbet döner bu devran 
Abi dediklerin olmuş kaypa

Gözümün nuru, elime dökün
Yalana dolana ben çok tokum
Aslında her şeyin var bir yolu
Anlatayım sana bendeki şoku

Aklıma kalbime her gelişinde
Ölüyorum her gülüşünde 
Seni seni her görüşümde
Üff diyorum nasıl bir güzellik (x2)

(Nasıl bir güzellik, nasıl bir güzellik)

İhanet etmem asla sana 
Nasılsa aşkımız dillere destan
Unutma elbet döner bu devran
Abi Dediklerin olmuş kaypa

Gözümün nuru, elime dokun
Yalana dolana ben çok tokum
Aslında her şeyin var bir yolu
Anlatayım sana bendeki şoku

Aklıma kalbime her gelişinde
Ölüyorum her gülüşünde
Seni seni her görüşümde
Üff diyorum nasıl bir güzellik(x2)

Maho - Aklıma Kalbime Her Gelişinde Dinle



En Son
« Prev Post
Sonraki
Next Post »

Yorumunuz için Teşekkür Ederiz.Dikkate alınması gereken bir şey varsa alacağımızdan şüpheniz olmasın :) Emojiler