Furkan Kızılay - İstanbul Şarkı Sözleri

Furkan Kızılay - İstanbul Şarkı Sözleri


Furkan Kızılay - İstanbul Şarkı Sözleri

Sen

Yaz yağmuru gibiydin

Yağdın ve geçtin, yalnızlığı seçtin

Ben

Seni az sevmemiştim

Hiç üzmemiştim, bu değildi beklentim

Kim isterdi ki kalmayı yalnız

Kalbim çok arsız

Bir rüzgâr gibi hoş ve zararsız

Aşklar hep anlamsız

Kaldım

Dumanlar altında

Yanıldım hakkında

Seni bıraktım artık, bütün İstanbul farkında

Koştum

Koşunca öğrendim

Gidince özlerdin hep

Döndün bulamadın ardında

Sen

Çok geçti üstünden

Güzeldin eskiden, yok olur musun bilmem

Ben

Artık uslandım

Biraz da hırslandım yine yağmurlarda ıslandım

Belki akıllanırım, bilmem ne zaman, bilmem ne zaman

Kendine kızma sakın, artık yapamam, artık yapamam

Furkan Kızılay - İstanbul Dinle



En Son
« Prev Post
Sonraki
Next Post »

Yorumunuz için Teşekkür Ederiz.Dikkate alınması gereken bir şey varsa alacağımızdan şüpheniz olmasın :) Emojiler