Sinan Akçıl & Ekin Uzunlar - Simsiyahım Şarkı Sözleri

Sinan Akçıl & Ekin Uzunlar - Simsiyahım Şarkı Sözleri


Sinan Akçıl & Ekin Uzunlar - Simsiyahım Şarkı Sözleri

Aklıma geldikçe senin gözlerin

Kimse bilmez, seni nasıl özledim 

Sanma sakın yoldan geri dönerim 

Söyle, seni nerde bulabilirim?


Yola çıktım tam şu anda aniden

Ve dönmiycem seni tekrar görmeden 

Vazgeçtim ben, kan kırmızı kalbinden 

Simsiyahım, farkım yok hiç geceden

Acılarım tutun beni, kaldırın

Aşkın gelmiş, geçmişine saydırın

Suçum aşksa, ben cezama razıyım 

Simsiyahım, farkım yok hiç geceden


Bir yağmur yağsa yüzüme yüzüme

Kalbim yeter daha fazla üzülme

Su değse de baştan aşağı tenime 

Simsiyahım farkım yok hiç geceden

Suçum aşksa, ben cezama razıyım 


Simsiyahım, farkım yok hiç geceden 

Şöyle biraz uzansam bir kuytuya 

Düşman oldum sanki ben bu uykuya

Hiç görünmez oldum senin uğruna 

Simsiyahım, farkım yok hiç geceden 


Yola çıktım tam şu anda aniden

Ve dönmiycem seni bir kez görmeden

Vazgeçtim ben, kan kırmızı kalbinden 

Simsiyahım, farkım yok hiç geceden 

Simsiyahım, farkım yok hiç geceden

Sinan Akçıl & Ekin Uzunlar - Simsiyahım Dinle



En Son
« Prev Post
Sonraki
Next Post »

Yorumunuz için Teşekkür Ederiz.Dikkate alınması gereken bir şey varsa alacağımızdan şüpheniz olmasın :) Emojiler