Ceg - Gökyüzü Limit Şarkı Sözleri

Ceg - Gökyüzü Limit Şarkı Sözleri


Ceg - Gökyüzü Limit Şarkı Sözleri

Uluyor kurtlar

Doğdu ay gece dolunay

Yordum hayra, yorgunum hala

Doldu ... vede oldum high

Düzgün bi' düzene koydum rhyme'ları

Doğarken oldum borderline

Oldum psycho, oldum manyak

Heisenberg yada Walter White


Hayatım bi' çeşit Breaking Bad

Villain'ım ama hep edildim meth

Bitch kendi işimin kreatif direk-törü

Ve aktörü benim direkt

Çok fazla haterz, yanıtım net

Manita bad (bitch)

I'm with the gang (gang!)

Ayağımda skate tarzı renkli...

Adidas Alexander Wang (Wang)

Ceg - Gökyüzü Limit Şarkı Sözleri

Çoktan yükseltim hız (skrrrt!)

Kanımda ırsi bi' hırs (skrrrt!)

Yüzümde siyah bi John Lennon gözlüğü

Ekibim yanımda Beatles (Beatles)

Modumuz Los Angeles (-geles)

Bitch I'm a serial killer (killer)

Oyunda Jack the Ripper (Ripper)

White-chapel bitchez (bitchez)


Anladım hayatın heyecanı yok

Moruk bi' keşim ben geç anlıyo'm

Durmadan içiyo'm Keşan'lı gibi

Ve karın deşiyo'm eşantiyon

Kaşınıp başına iş aldın bitch

Silahı başına nişanlıyo'm

Üstümde röpteşambr

Didier Deschamps gibiyim bi' şampiyon

(Brrra!)


Gökyüzü limit (woo, aaah)

Gökyüzü limit (gökyüzü limit)

Güçlüler kazanır

Moruk bu doğanın döngüsü gibi

Kırmızı bikini, manita ilik

Ve saçı Afrika örgüsü gibi

Asla "pes" demem bitch

Ben hala Winning 11 diyo'm

Ve gökyüzü limit (brrra)


Gökyüzü limit (woo, aaah)

Gökyüzü limit (gökyüzü limit)

Her yanım yeşil

Adeta bi' bitki örtüsü gibi

Manita tipik bi' tiki ve kibirli

Sürekli tripte, s*k*mde değil (haha)

Birikip elime geliyo' trink

Gündelik Girlevik gibi bu drip


Aldım bitch yeni bi' fuşya gravat (kıyak)

Havalı görün'cem ilk duruşmada

Hatuna harcamam 1 kuruş para

Çünkü ben s*k*rim ilk buluşmada (haha)

Ah... Yumurtalarımın...

Üstüne oturdu bitch kuluçkada

Karina Cüce'ye girdim uçarak (woow!)

Hafifim şimdi kuş kadar

Hiç kimse huzuruma ulaşamaz

Bi' budist keşiş, bi' hindu, bi' şaman

Merhamet edemem hiç bi' düşmana

Uyursan ölürsün şimdi nişan al

Annem hep dedi ki "git bi iş ara"

Anne bak oğluna şimdi iş adamı

Ben asla uyumam yalnızca...

Rüyamı yaşıyo'm giyip bi Gucci pijama


Gökyüzü limit (gökyüzü limit)

Güçlüler kazanır

Moruk bu doğanın döngüsü gibi

Kırmızı bikini, manita ilik

Ve saçı Afrika örgüsü gibi

Asla "pes" demem bitch

Ben hala Winning 11 diyo'm

Ve gökyüzü limit (brrra)

Gökyüzü limit (woo, aaah)

Gökyüzü limit (gökyüzü limit)

Her yanım yeşil

Cakamı satıyo'm görgüsüz gibi

Manita tipik bi' tiki ve kibirli

Sürekli tripte, s*k*mde değil (haha)

Birikip elime geliyo' trink

Gündelik Girlevik gibi bu drip

Ceg - Gökyüzü Limit Dinle



En Son
« Prev Post
Sonraki
Next Post »

Yorumunuz için Teşekkür Ederiz.Dikkate alınması gereken bir şey varsa alacağımızdan şüpheniz olmasın :) Emojiler