Okan & Volkan - Halden Anlamaz Şarkı Sözleri

Okan & Volkan - Halden Anlamaz Şarkı Sözleri


Okan & Volkan - Halden Anlamaz Şarkı Sözleri

Halden anlamaz

Düştüm bir yarin derdine

Laftan anlamıyor

Ne yaptıysam görmüyor

Açtım kalbimi

Söktüm koydum avuçlarına

Teslim oldum ama

O bundan anlamıyor


Aşkım kapkara bir bulut

Seviyorum hep bir umut

Ölmüşüm ne çare

Ey gönlüm sen de unut

Ah


Sana olan aşkım ebedi

Kimseyi sevemem oldun sebebim

Yanık olduğum gözlerine

Başkası bakamaz olurum sebebi


Hatırlarsın sözlerimi

Bir gün gelecek saracağım belini

Unuturum derdi kederi

Az tutsam sıcacık ellerini

Okan & Volkan - Halden Anlamaz Dinle



En Son
« Prev Post
Sonraki
Next Post »

Yorumunuz için Teşekkür Ederiz.Dikkate alınması gereken bir şey varsa alacağımızdan şüpheniz olmasın :) Emojiler